Islamic Widget

Khamis, 8 Disember 2011


Tsunami%2B01 Apa Hikmah Apabila Bulan Menghampiri Bumi

Bulan adalah tanda Nur Nabi SAW dan seperti yang di sebut dalam lebih 200 hadis Sahih Nabi SAW- akan tiba kedatangan Imam Mahdi (AS) Cucunda Nabi SAW – Bernama Muhamad ayahnya Abdullah Ibunya Aminah.
Di zaman akhir ini ianya adalah simbol muncul nya Imam Mahdi (AS).


“Sesiapa yang tidak percaya kepada Dajjal mereka akan kafir dan sesiapa yang tidak percaya pada Imam Mahdi mereka akan kafir”. ( Maksud Hadis).


Ketibaan Imam Mahdi (AS) di ambang pintu dunia – di nyatakan atau di khabarkan oleh Bulan yang akan menjelma 50,000 Km lebih dekat ke arah bumi.
Dan akan berlakunya segala bencana telah pun di sebut dalam banyak hadis -hadis sahih sejak 1,432 tahun lalu. Wahabi telah meringkaskan perkara-perkara tersebut dari pandangan orang-orang ISLAM.


Hanya Wali-Wali Allah SWT Sahaja yang mengetahui segala kebenaran ini dan di ILHAMkan kepada mereka.
Ketibaan Imam Mahdi ada 111 Tanda dan kebanyakan tanda -tanda telah pun muncul yang berlaku baru-baru ini adalah:


Kejatuhan semua pemimpin2 zalim di timur tengah memberi laluan kedatangan Imam Mahdi (AS). Dan memberi kebangkitan Nafas Baru pemimpin2 yang akan membantu Imam Mahdi (AS) pejuang Islam yang sebenar.
Keadaan Tsunami di Jepun dan Malapetaka di seluruh Dunia.

Tsunami di Aceh memperkenalkan satu kebangkitan Ummah yang baru membantu agama Allah SWT.
Banjir Di Pakistan bulan Ramadhan 2010.


Dan 313 kejadian yang bakal akan berlaku di seluruh Dunia



-kebanyakan kepada Negara2 yang Zalim dan Yang Memusuhi Agama Allah SWT .
Dan membuktikan Kedatangan Nabi ISA(AS) dalam masa yang terlalu dekat.

Dajjal telah pun bersiap sedia untuk muncul dengan sepenuhnya dengan lengkapnya. Dajjal-dajjal kecil yang 40 iaitu sai baba ( yang mengaku dirinya Tuhan).Dajjal yang 41 adalah Dajjal yang ASLI – sebelum ini adalah Dajjal in the Making” 



Fenomena bulan semakin menghampiri bumi , saintis dunia meramalkan keadaan cuaca dunia tidak menentu atau sukar diramal.
Malah santis dan ahli astronomi meramalkan dunia akan berlaku ribut taufan, gempa bumi, letupan gunung berapi didaratan dan dilautan serta pelbagai kejadian yang sukar diramal.


FIKIR FIKIRLAH WAHAI SEMUA INSAN DIDUNIA, KIAMAT KECIL TELALU BANYAK BERLAKU SEBAGI PERINGATAN KEPADA MANUSIA.


Terbaru gempa bumi berskala 9.0 megatidu sehingga berlaku tsunami di Jepun.Lihatlah dengan matahati jangan lihat dengan mata......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan