Islamic Widget

Khamis, 5 Mei 2011

laporan harian latihan industri (bulan pertama)

Assalamualaikum.......


musim cuti ni aku kena siapkan buku laporan untuk latihan industri aku.buat masa ini hampir 80% siap cuma tinggal bab 2 saja lagi iaitu tentang laporan harian..tadi aku dah siapkan laporan untuk 4 minggu pertama aku menjalani latihan .jadi hari ini aku ingin kongsikan apa yang aku buat semasa menjalani latihan industri untuk bulan pertama........



MINGGU PERTAMA

29/11/2010
—melapor diri kepada pegawai yang bertugas
—Membuat laporan tentang keselamatan semasa bekerja
30/11/2010
—Mengikut pekerja membuat lawatan tapak projek di greenhill shah alam
—Belajar cara membaca pelan rumah dan projek
1/12/2010
—Membuat pendawaian di kondominium greenhill shah alam.membuat tebukan pada dinding untuk sesalur pendawaian.
2/12/2010
—Mengikut ke KG Lindungan dan Taman kuchai Lama untuk membuat pemasangan pemasangan udara dan servis.
3/12/2010
M/C



* minggu pertama dah m/c...hehehehe


MINGGU KEDUA

6/12/2010
—Menyambung kerja pendawaian di greenhill shah alam.
—Membuat pendawaian untuk soket litar selari
7/12/2010
—Membuat servis kimia pada penyaman udara di kelana jaya
—Membuat pendawaian 5 unit lampu hiasan di damansara
8/12/2010
—Menyambung kerja pendawaian di kondominiun Greenhill Shah Alam.membuat pendawaian untuk 8 unit lampu downlight.
9/12/2010
—Menyambung kerja pendawaian di kondominiun Greenhill Shah Alam.membuat pemasangan  peralatan elektrik.
10/12/2010
—Membuat pemasangan untuk penyaman udara di flat teratai damansara.
MINGGU KETIGA
13/12/2010
—Membuat pemasangan utuk penyaman udara di usj subang jaya
—Membuat servis pada penyaman udara
14/12/2010
—Membantu membuat servis pada penyaman udara disubang jaya.belajar tentang pemuat di dalam sistem penyaman udara.
15/12/2010
—Membuat pemasangan penyaman udara di taman perumahan mewah kinrara
16/12/2010
—Membantu membaiki pendawaian yang rosak di taman medan kuala lumpur.belajar tentang cara mencari kerosakan pada pendawaian elektrik
17/12/2010
—Membuat servis kimia pada penyaman udara di taman maluri cheras kuala lumpur
MINGGU KEEMPAT
20/12/2010
—Ditukar ke UM untuk maintainece service
—Menukar lampu rosak di Dewan Tunku canselor UM sempena persidangan cuepac.

21/12/2010
Membuat pemasangan rak kabel di kolej kediaman Za’aba.
22/12/2010
Membuat pendawaian telefon di bahagian bahasa UM.
23/12/2010
—Membuat pendawaian telefon di pusat multimedia UM
24/12/2010
—Menanggalkan sebuah projektor yang rosak untuk dibaiki di kompleks PKNS bangi

inilah kerja-kerja aku untuk 4 minggu pertama aku LI....kalau korang perasan 3 minggu pertama tiada gambar sebab masa tu aku belum ada kamera nak ambil gambar...biasalah duit tak masuk lagi..hehehe...nanti aku akan kongsikan untuk bulan yang lain pula...

wasalam......


10 ulasan:

  1. mengape ringkas sangat laporan harian..kalo laporan harian kite kena detail cikit kan

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. kalau laporan mcm ni.cfrom kena buang pi sampah.haha

    BalasPadam
  4. pnya la simple.... hahaha... terbaik la...

    BalasPadam
  5. memang laporan harian ringkas macam ni kan?

    BalasPadam
  6. kenapa saya macam nii kena buat balik???? hmmmm

    BalasPadam
  7. kenapa saya macam nii kena buat balik???? hmmmm

    BalasPadam
  8. Aku punya catatan harian untuk 1 hari pun makan 3 page. Kau punya 1 perenggan pun tak sampai.

    BalasPadam
  9. ni catatan harian level sekolah rendah je. haha

    BalasPadam